Drukarnia internetowa

Materiały drukowane niezmiennie od lat są jednym z najskuteczniejszych nośników reklamowych. Pomimo dynamicznie rozwijającej się cyfryzacji i reklam w telewizji czy Internecie wciąż to właśnie druk ma jedną z największych sił przekazu do odbiorcy. Nic nie zapada łatwiej w pamięć niż obrazy czy treści, które można wziąć do ręki, przejrzeć czy zabrać ze sobą, aby w niedalekiej przyszłości móc do nich wrócić.

Każda firma rocznie drukuje setki różnych materiałów, głównie marketingowych: folderów, ulotek, broszur, plakatów, wizytówek, katalogów, cenników, kalendarzy czy kompendium wiedzy. Często potrzeba wydruku, aktualizacji albo korekty jest nagła, dlatego warto nawiązać współpracę z drukarnią, która będzie podchodzić indywidualnie do każdego swojego klienta dostosowując się do jego potrzeb.

Zalety współpracy z drukarnią internetową

Drukarnia internetowa oferuje kompleksowe i szerokie usługi, jeśli chodzi o wydruk: różne rodzaju papieru, gramatury, połysku czy kolorów. Decydując się na współpracę z drukarnią internetową mamy gwarancję spójnych powtarzalnych wydruków na tych samych urządzeniach czy tym samym papierze. Możemy być pewni, że foldery z kilku partii nie będą różnić się między sobą i nasz kluczowy klient nie otrzyma różnych materiałów marketingowych, których połyski czy odcienie będą odmienne.

Co więcej, współpracując z drukarnią internetową mamy możliwość konsultacji z profesjonalnym grafikiem, który na czas wychwyci niedociągnięcia i niedoskonałości, które mogłyby sprawić, że nasz wydruk nie będzie najwyższej jakości.

Niewątpliwą zaletą jest też fakt, że drukarnia internetowa udostępnia bieżące śledzenie statusu zamówienia, co w praktyce oznacza, że możemy cały czas mieć podgląd co aktualnie jest drukowane oraz kiedy folder, katalog czy ulotka będzie przygotowana. To pozwala nie tylko świetnie zaplanować dystrybucję materiałów marketingowych, ale też umożliwia bieżące informowanie klientów i współpracowników o dostępności materiałów drukowanych.

Drukarnia internetowa wyróżnia się też terminowością. Zamówienia często realizowane są w błyskawicznym tempie, a jakiekolwiek spóźnienia wynikają głównie z okoliczności tzw. siły wyższej.

Warto też dodać, że większość drukarni internetowych oferuje nowym klientom tzw. próbny wydruk, który pozwoli ocenić jakość materiałów marketingowych oraz poziom zadowolenia potencjalnego klienta. Ma to szczególne znaczenie, kiedy zmieniamy drukarnię, z którą do tej pory współpracowaliśmy na nową.

Ceny wydruków w drukarni internetowej są bardzo konkurencyjne, dlatego warto rozważyć tę możliwość, jeśli poszukujemy dobrej jakości, kompleksowych i szybkich wydruków za rozsądną cenę.

Drukarnie internetowe oferują szeroki wachlarz produktów: wizytówki, kalendarze (trójdzielne, listwowane, biurkowe, szyte, listkowe, jednodzielne), ulotki, teczki, notesy, papier firmowy, plakaty, katalogi, foldery, zaproszenia, pocztówki czy personalizowane kartki okolicznościowe.

W zależności od potrzeb i oczekiwań możemy wybrać gramaturę i rodzaj papieru, zdefiniować kolorystykę czy stopień połysku.